مقایسه تاثیر آموزش به روش بازی‌ غیر دیجیتال، بازی دیجیتال و روش سنتی بر یادگیری درس ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی

حبیب سامیر؛ محسن روشنیان رامین

دوره 6، شماره 21 ، مهر 1402، ، صفحه 124-145

https://doi.org/10.22054/jti.2024.77336.1423

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، مقایسه تاثیر روش بازی غیردیجیتال، بازی دیجیتال و روش سنتی بر یادگیری درس ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی شهرستان بمپور بود. روش‌این پژوهش شبه آزمایشی و طرح پژوهش از نوع پیش آزمون- پس آزمون با گروه گواه بود. جامعه آماری آن شامل کلیه دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی شهرستان بمپور به تعداد 50 نفر بود که به صوت تمام شماری ...  بیشتر